شهرک ساحلی خانه دریا



 

 

امروزه شهرک سازی و ساخت شهرهای جدید، روشی نوین، در برابر معایب و مشکلات شهری است، که در آزادسازی و برطرف نمودن آن، از حیث مشکلات حاکم در شهر، امری بسیار ضروری، و موثر است، همچنین، تغییر ساختار شهری و ایجاد شهرهای جدید، سبب گشته، بخشی از جمعیت و فعالیت های اقتصادی، مشکلات زیست محیطی، افزایش جمعیت، کمبود زمین، مسکن و ...،کاهش یابد.

 در این راستا، دولت،  از سال ‌۱۳۶۰، شروع به تأسیس شهرهای جدید، با هدف:

 

• جلوگیری از افزایش و سرازیر شدن جمعیت

 

• کاهش بار اقتصادی شهرها

 

• جلوگیری از رشد بی از حد شهرهای بزرگ  

 

• کاهش و حفظ قیمت مسکن، نموده است.

 

 

از این رو، در این سال ها، علاوه بر ساخت شهرک های جدید، شهرک های قدیمی و فرسوده ای که اجرا شده بودند، مورد بازسازی و تعمیرات قرار گرفته اند، در این خصوص، در این مقاله، به کاوش، یک شهرک پرداخته ایم، و قصد داریم، از نظر ساختار، سازه، ،موقعیت مکانی و ... مورد بررسی قرار دهیم، پس با ما همراه باشید.

 

 شهرک خانه دریا، به نسبت دیگر شهرک های موجود در شمال، یکی از، مجهز ترین و زیباترین، شهرک های برند، استان مازندران می باشد، که اجرا و ساخت، این بنای چشم گیر، به دهه 50 شمسی، می رسد، همچنین این شهرک با توجه به قدمتی که داراست، اما امروزه، بر اساس جدیدترین اصول و دکوراسیون بروز و مدرن سال، اجرا شده، و چنانچه وارد این شهرک شوید، شاهد ویلاهایی با سبک، معماری هایی همچون، کلاسیک و مدرن، خواهید بود، و این ویلاها، منظره ی چشم گیری را، در کنار سواحل زیبای شهر محمودآباد پدید آورده اند.

 

شهرک دریا کنار

 

 



موقعیت شهرک خانه دریا



 

 

در خصوص شهرک مدرن خانه دریا، باید چنین بیان کرد که، در این محوطه، به طور تقریبی، ۱۴۰۰ ویلا در زمینی به مساحت ۲۵۰ هکتار، طراحی و اجرا گردیده، که این تعداد ساختمان بیان شده، تلفیقی از ویلای مدرن نوساز امروزی، و همچنین ساختمان های ساخته شده در اوایل سال تأسیس شهرک می باشد، که باید ذکر کنم، متراژهای ویلاهای قدیمی، بالا می باشد، همچنین در این شهرک، به متفاوت بودن سلایق، هم فکر شده، و به همین سبب، علاوه بر ساختمان های ویلایی، برای متقاضیانی که دوست دار خانه های آپارتمانی می باشند، ساختمان هایی در ارتفاع بلند، و چندین طبقه ای بنا کرده اند.

 

 

در راستای توضیحات بالا، باید بیان داشته باشم، ‌طراحان و سازندگان این شهرک، اول به تمامی جهات و نقاط مثبت و‌ ضعف این محوطه، اندیشده اند، و در همین راستا، پلان هایی در ۴ جهات مختلف ساخته اند، و حاصل این اجرا، وجود نظم و یکپارچگی، در شهرک است.

 

 

موقعیت مکانی دریا کنار

 برای مشاهده موقعیت شهرک دریا کنار بر روی نقشه کلیک کنید.

 

 



 نکات مهم در اجرای شهرک مدرن خانه دریا



 

 

* تمامی ساخت و سازها، از اصول و قوانینی ثابت، پیروی می کنند، اما در اجرای شهرک سازی، باید نکات مهم تری رعایت گردد، که یکی از این اصول، رعایت مسئله سطح اشغال می باشد، که مفهوم محدودیت، سطح اشغالی که، در اجرای شهرک ها حاکم است، در واقع به معنی، تمامی، انجام کار اجرائی، طبق اساسنامه ای که، وضع گردیده، انجام می گیرد، و باید اطلاع داشته باشید، سطح اشغال موجود در شهرک ها، ۴۵ درصد است، و چنانچه جهت سرمایه گذاری در بازار مسکن، ملک با متراژی معین، خریداری کرده اید، می توانید فقط حدود ۴۵ درصد، سطح کلی را بسازید، و مابقی فضاهای موجود را، به محوطه سازی و زیباسازی ویلا و شهرک اختصاص دهید.

 

 

* از نکات مهم، در حوزه شهرک نشینی، و‌ همچنین، ارزش و اعتبار بخشیدن به یک مجموعه، بستگی به، اداره و مدیریت صحیح، دارد، در خصوص ویلای دریا کنار، باید بیان داشت، امنیت این شهرک، توسط مالکان، حاضر در این مجموعه، با توجه به قوانینی که در بین اهالی تنظیم گردیده مدیریت می گردد.

 

 

ویلا لوکس و مدرن دریا کنار، به سبب همجواری با دریا، محیطی زیبا و چشم نوازی را برای ساکنین این شهرک پدید آورده است، همچنین وجود دریا، امکانات تفریحی را فراهم می نماید، و ساکنین و همراهان این شهرک، می توانند، در اوقات فراغت، به تفریح و استراحت، در رستوران ها و کافی شاپ های تعبیه شده در سواحل خزر، بپردازند.

 

 

 

* یکی از نکاتی که برای متقاضیان خرید ویلا در شمال، بسیار حائز اهمیت است، مبحث امنیت و اطمینات خاطر از اموال و مسکن خود است، زیرا بسیاری از مالکان، این ویلاها را به قصد و نیت، استقرار دائم، خریداری نمی کنند، و این سرمایه گذاری در شمال را، علاوه بر سودآوری، مکانی برای اوقات فراغت، و تعطیلات می دانند، به همین خاطر امنیت، جزء اولویت های مهم آنها می باشد، و در این راستا، ویلای شهرکی، بهترین گزینه ی پیشنهادی می باشد، و باید در خصوص، امنیت ویلای دریا کنار، بیان داشت، این مجموعه از سیستم‌ های به روز و هوشمند تشکیل شده، و به علاوه، نگهبانانی بصورت ۲۴ ساعته، ضامن حفاظت از این مجموعه می باشند.

 

 

* در هنگام معامله ویلا در شهرک، ویلا کنار، باید به قیمت و ویژگی های موجود در ساخت بنا، توجه داشته باشید، همچنین در شهرک ویلا کنار، ویلاهای متنوعی، با سازه ها، متراژ، إلمان های گوناگون، و ... وجود دارد، که با توجه به گزینه های موجود، دارای قیمتی متفاوت است.

 

 رعایت نکات مهم در اجرای شهرک

 

 

در انتهای مطالب باید به این موضوع اشاره کنم که، همانطور که خرید ویلا، و سرمایه گذاری در شمال، امری پر رونق می باشد، و متقاضیان بسیاری دارد، اما بسیاری از افراد، توانایی خرید ملک و ویلاهایی، با این قیمت، را ندارند، در همین راستا، شهرک دریا کنار، برای برخورداری و استفاده، هموطنان از این امکانات، تعدادی ویلاهای اجرا شده را، بصورت ماهانه، سالانه، و... اجاره می دهد، همچنین قیمت های ویلا، با توجه به متراژ، موقعیت، امکانات و ... متفاوت می باشد.

 

 لینک های پیشنهادی مجموعه ویلا دنیز:

 


 فروش ویلا شهرکی در مازندران                  خرید ویلا اقساطی در شمال              خرید ویلا لاکچری چسبیده به ساحل


 شهرک ساحلی خزر شهر کجاست                آشنایی با شهرک های برند، خرید و قیمت ویلا در شهرک برند              


 همه چیز در مورد پلان باز در ویلا              خرید ملک اوقافی در شمال                 تفاوت بازسازی و نوسازی ویلا در شمال


 

 

با آرزوی سلامتی و موفقیت، برای شما همراهان همیشگی ویلا دنیز، و سپاسگزار از مطالعه مقاله.