بسیاری از افراد که ویلا و زمینی را برای سرمایه گذاری در شمال خریده اند، یا افرادی که یم خواهند ویلا و زمینشان را در مازندران به هر دلیلی به فروش بگذارند، به دنبال سایت ها یا شبکه هایی هستند که آگهی فروش خود را در آن قرار دهند. سایت ویلا دنیز برای شما سروران و همراهان گرامی به صورت کاملا رایگان و بدون پرداخت هیچ گونه هزینه ای این فرصت ویژه را به همراه خدماتی که در ادامه شرح می دهیم، با ما همراه باشید.

 

 

تیم املاک ویلا دنیز  با سال ها تجربه و خدمت در امر خرید ویلا در شمال ، فروش ویلا در شمال  و فروش زمین در شمال یکی از برندهای موفق و مورد اعتماد این خطه از کشور است، و مشارکت در ساخت های مختلف و ساخت و ساز خود برند ویلا دنیز در منطقه از رزومه های این املاک می باشد.  تمام سعی و تلاش پرسنل و مدیریت املاک ویلا دنیز جلب اعتماد مشتری در امر خرید و فروش می باشد. پس باعث افتخار ما مشاورین املاک ویلا دنیز می باشد که سایت ما را برای تبلیغ رایگان ویلا و زمین خود انتخاب کرده اید.

 

 

 

مزایای ثبت آگهی فروش ویلا و زمین در سایت ویلا دنیز:

1) کارشناسی قیمت ویلا و زمین: زمانی که شما در سایت ثبت نام نموده اید و مشخصات ویلا و زمینتان را وارد نموده اید، کارشناسان با توجه به توضیحات و مشخصا قیمت مدنظرتان را مورد بررسی قرار می دهند، و در ارائه قیمت مناسب به شما کمک می کنند.

2) تولید محتوا طبق آگهی شما: بعد از بررسی عکس ها و توضیحات شما در زیر آگهی، پشتیبانی سایت با متون جذاب و سئو شده طبق توضیحاتتان بر روی پنل سایت و در معرض دید کاربران و متقاضیان خرید ویلا و زمین در شمال قرار می دهد.

3) نمایش آگهی بدون پرداخت هیچگونه هزینه: آگهی فروش ویلا و زمین در این سایت بدون هزینه انتشار و بروز رسانی می شود!

4) نمایش آگهی برای متقاضیان انگلیسی زبان و ترک زبان!

 

نحوه ثبت آگهی:

برای اینکار لازم است ابتدا عکس های با کیفیت با نور خوب از ویلا یا زمینتان به صورت همه جانبه و از همه جای آن بگیرید. بعد از آن با گوشی موبایل یا لپ تاپ وارد سایت ویلا دنیز شوید. در ادامه مراحل ثبت آگهی به طور کامل تشریح می کنیم.

 

 

 مراحل ثبت آگهی فروش ویلا و زمین در سایت املاک ویلا دنیز:

برای اینکار ابتدا وارد سایت املاک ویلا دنیز شده http://viladeniz.com/، و بر روی (ثبت رایگان ملک شما) کلیک کنید.

در اینجا شماره تماس خود را وارد کرده و برروی مرحله بعد کلیک کنید، و کدی که به شماره موبایلتان ارسال می شود را وارد نمایید. در ادامه مشخصات حقیقی خود را کاملا وارد کنید.

در نتیجه ثبت نام شما با موفقیت بر روی سایت ویلا دنیز انجام می شود و وارد پنل کاربری اختصاصی خود می شوید.

برای ادامه باید دوباره برروی (ثبت رایگان ملک شما) کلیک کنید.

ویلادنیز

 

 

در این مرحله باید به کادر های گذاشته شده دقت کنید! حتما عنوان آگهی در زمینه اینکه فروش ویلا یا فروش زمین می باشد، را بنویسید. متراژ زمین و اگر ویلا می باشد متراژ بنا و سن بنا را وارد نمایید.

همانطور که قبلا گفته شد سایت ویلا دنیز به دلیل داشتن مشتریان خارجی ترک زبان و انگلیسی زبان، تمام فایل های آگهی این سایت ترجمه می شود. برای این مراحل نیازی نیست این فیلترهای ترجمه را کامل کنید. شما فقط فیلترهای اصلی که گویای مشخصات کامل ملک شما باشد را پر نمایید، و باقی کارها را تیم پشتیبانی سایت ویلا دنیز انجام می دهد.

ویلا دنیز

 

 

و بعد از آن حتما محل جغرافیایی ملک و ویلایتان را وارد کنید.

و اگر توضیحات بیشتری در مورد ویلایتان دارید حتما بنویسید. توضیحات بیشتر ما را در زمینه تولید محتوا و تبلیغات جذاب کمک زیادی می کند. باعث می شود آگهی شما کامل تر بنظر برسد.برای مثال تعداد سرویش بهداشتی، متراژ حیاط، برندهای شیرآلات بکار رفته، جنس کابینت و چوب های بکار رفته و... را حتما ذکر کنید. حتی نوع جاده مواصلاتی به ویلا، همسایگان و محله ایی که در آن قرار دارد را می توانید شرح دهید.

در اینجا می توانید شماره تلفن و راه ارتباطی بیشتر با خودتان را وارد نمایید.

ویلا دنیز

 

 

در قسمت فیلتر یادداشت، توضیحاتی که می خواهید در متن آگهی نوشته نشود، و بین شما و پشتیبانی سایت باشد؛ را بنویسید. و در نهایت گزینه مرحله بعد را کلیک کنید، تا وارد مرحله دوم شوید!

ویلا دنیز

 

 

در این مرحله باید برحسب زمین یا ویلایتان جلوی گزینه های گفته شده تیک آبی را فعال کنید. زدن تیک آبی به منزله این است که امکانات گفته شده را دارد و داشتن تیک قرمز این است که فاقد گزینه موردنظر است.

حتما گزینه های موردنظری که ملکتان دارا می باشد را فعال کنید، تا ما بتوانیم اطلاعات بهتر و بیشتری در اختیار متقاضیان قرار بدهیم تا ترغیب به دیدن ملکتان شوند.

 

بعد از کامل کردن این مرحله، گزینه مرحله بعد را کلیک کنید.

ویلا دنیز

ویلا دنیز

 

 

در این مرحله آخر شما عکس های مربوط به ویلا یا زمین را آپلود کنید. هرچه عکس باکیفیت تر باشد، نمایش و دید بهتری در ذهن متقاضی ایجاد می کند. دقت کنید اگر ویلایتان پیش ساخته بوده حتما از مرحله آخری که انجام شده عکس بگیرید.

بعد از آپلود شدن عکس ،گزینه ثبت را بزنید و منتظر باشید تا کارشناسان ما بعد از بررسی عکس ها، و قیمت ویلا و زمینتانف برای آن محتواسازی و به حالت نمایش برای متقاضیان خرید ویل و زمین در شمال در بیاورند.

ویلا دنیز

 

چنانچه در هر مرحله مشکلی برایتان پیش آمد یا سوال بیشتری در رابطه با داشتید، می توانید به بخش تماس با ما، مراجعه کنید و با مشاوران ما در ارتباط باشید.


دیگر مقالات سایت ویلا دنیز:

 

فاصله تهران تا آمل و مسیرهای رسیدن از تهران به مناطق شمال کشور

خرید ویلا در نور یا خرید ویلا در آمل

مقایسه ویلا ساحلی با ویلاهای جنگلی؛ مزایا و معایب آن

کمربندی جدید هراز پشت اکسین آمل

خشکرود کجاست؟ و خرید ویلا در خشکرود آمل

روستای کلا صفا، کجاست؟ و خرید ویلا در کلاصفا آمل

هیچ وقت خرید ویلا در شمال آرزوی محال نیست