« ایزد شهر کجاست؟ »



 

ایزدشهر منطقه ای است، که در فاصله ی 8‌ کیلومتری محمود آباد، و 7 کیلومتری، شهرستان نور واقع شده است، که در سالیان گذشته، دارای  چندین روستا با نام های امیرآباد کناره، ساروج محله، بازارسر بوده که در سال 1384، این روستاها با هم ادغام شدند، و یک شهر واحد، بنام ایزدشهر را به وجود آورده اند، که امروزه همان روستاها، مهم ترین مناطق ایزدشهر را تشکیل داده اند، این شهر دارای آثار باستانی مختلفی می باشد، که طبق شواهد، متعلق به دوران قاجار است، قابل ذکر است، نام قدیمی این شهر ایزده بوده، که تغییر نام پیدا کرده و امروزه به ایزدشهر معروف است، و همچنین این منطقه ساحلی، با توجه به موقعیت مناسب، و دارا بودن مزایای مثبت، بستر مناسبی را برای سرمایه گذاری در شمال برای این شهر فراهم کرده است، زیرا ایزد شهر، دارای شهرک های ساحلی زیبایی است که، محیطی دنج برای استراحت، و گذراندن اوقات فراغت می باشد، بنابراین برای کسب اطلاعات بیشتر، با ما همراه باشید.

 

ایزد شهر کجاست

 

برای مشاهده موقعیت مکانی ایزدشهر، بر روی عبارت نقشه کلیک کنید.

 

 



 « شهرک ساحلی ایزد شهر »


 
 
مازندران، از محدود استان هایی است که، دارای شهرهای مهم با کاربری های متفاوت می باشد، و این شهرها، نیز، هر کدام، شهرک های معروف و برند، و همچنین دیگر مناطق مهم را، در دل خود جای داده است، یکی از این شهرک های محبوب، که تقریبا، مساحتی برابر با ۳۸ هکتار را به خود اختصاص داده، شهرک ساحلی ایزد شهر است، که یکی از شهرک های ساحلی، استان مازندران، است، که از لحاظ، موقعیت جغرافیایی، در شهرستان نور، استقرار یافته است، که با توجه به طراحی هایی که انجام شده، از مکان های تفریحی، گردشگری، محسوب می گردد، قابل ذکر است معماری، ساختمان های ایزدشهر، از دو گونه اجرا گردیده است:
 
 
۱) ویلایی
 
۲) مسکونی
 
 
قابل ذکر است، در این شهرک ها، خرید و فروش ویلا مدرن و لوکس، بسیار معمول است، و همواره، متقاضیان خاص خود را داراست، همچنین، طبق آمار و گزارشاتی که از، شهرک های ایزد شهر، ثبت شده، ساختمان هایی با سازه ی  ویلایی، بصورت فلت، یا طبقه ای، و در مساحت های، متفاوت، ساخته و‌ به فروش می رسند، قابل ذکر است، طراحان و اجرا کنندگان، این شهرک های ساحلی را، به سبک مدرن و کلاسیک اجرا کرده اند.
 
 
 
شهرک ساحلی ایزدشهر
 
 


« فضا سازی شهرک ایزد شهر »

 

 

* یکی از گزینه های زیبا سازی محیط عمومی  شهرک ها، ایجاد پوشش گیاهی، درختچه های تزئینی، کاشت گل و گیاه و ... می باشد، که از مهم ترین نکات اجرا در محوطه سازی می باشد،‌ همچنین قابل ذکر است، هر کدام از مالکین ویلاها، برای آراستن فضا، پاکسازی هوا و ...، در محوطه حیاط خصوصی خود، با ایجاد گل و گیاه، نورپردازی، سنگ فرش، إلمان های خاص و... در امر زیباسازی شهرک، کوشا هستند.

 

 

* در خصوص شهرک ایزد شهر، باید بیان داشت، به سبب موقعیت جغرافیایی، شهرک، و وجود مناطق گردشگری، تفریحی، مراکز خرید و ... در اطراف شهر، باعث شده، علاوه بر اینکه، گزینه ای مناسب برای سرمایه گذاری، در مازندران باشد، می تواند اوقات فراغت، و‌ مایحتاج مسافران، و مالکین این شهرک ها را فراهم نماید.

 

 

* همانطور که اطلاع دارید، بسیاری از ویلاها و شهرک ها از امکانات ویژه ای برخوردار هستند که، باعث ارزشمند شدن منطقه و شهرک می شود، که این شهرک مد نظر هم از این قاعده مستثنی نیست، و باید بیان داشت، این ویلای ساحلی دارای امکانات رفاهی – تفریحی و ورزشی است، که مجهز بودن این ویلاها را، از همه لحاظ تکمیل کرده است.

 
 

* یکی دیگر از ایده هایی که در محیط شهرک ایجاد گشته، و روند زندگی را در این محیط، مناسب تر نموده، وجود فروشگاه های خصوصی، (پوشاک، سوپر مارکت، رستوران، کافی شاپ) برای خدمات رسانی به اهالی شهرک، و همچنین مراکزی برای خدمات رسانی بانکی، می باشد، که این نکات اجرائی باعث‌ شده، این شهرک‌ ها معتبر و برند به حساب آیند.

 

 

* تمامی مسافران و مالکانی که قصد خرید ویلا در شمال را دارند، یا خودشان، از قشر جوان هستند، و یا فرزندان، نوه هایی دارند، که علاقه مند به بازی، هیجان، و ... هستند، که طراحان و مالک ایزد شهر، به این موضوع هم توجه کرده، و در محیط شهرک، سالن های ورزشی به همراه، امکاناتی همچون، زمین والیبال، بسکتبال، استخر رو باز، سونا و جکوزی و ... ایجاد کرده است.

 

 

* از دیگر فضاسازی شهرک‌ ساحلی، به سبب همجواری با سواحل و دریا، ایجاد امکانات و‌ تفریحات آبی است، که محیطی دنج و مناسب را به وجود آورده است.

 

محوطه سازی حیاط شهرک

 

 

در کلام آخر، باید بیان داشت، امروزه خرید و فروش ویلا در شمال، در سبک ها، و با معماری های متفاوت، بسیار پر طرفدار است، و‌ همچنین، بسیاری از متقاضیانی که قصد، معامله در حوزه بازار مسکن را دارند، با توجه به شرایط و موقعیت شغلی، مسیر عبور و مرور، و ... ترجیح می دهند، ویلاهایی که بصورت شهرکی یا در مناطقی که شناخته شده و یا محافظت شده است، خریداری نمایند، تا از این طریق، با خیال راحت سرمایه گذاری نمایند، در این میان، شهرک ایزدشهر، می تواند انتخابی، مناسبی باشد، زیرا این خصوصیات مدنظر را داراست، همچنین، قبل از هر گونه معامله ای، می توانید، با مشاوران مجموعه ویلا دنیز  تماس برقرار نمائید، و طبق سلایق، بودجه مالی، امکانات و ... بهترین گزینه را انتخاب نمائید، چنانچه اگر شما بزرگواران قصد خرید ویلا را دارید، و برای اطلاع بیشتر از انواع ویلاها و ساختمان ها، می توانید، به آگهی های ثبت شده موجود، در سایت مراجعه کنید.

با آرزوی سلامتی و‌ موفقیت روز افزون برای شما بزرگواران و همراهان همیشگی ویلا دنیز

 


{ مقاله های پیشنهادی، برای مطالعه و کسب آگاهی بیشتر، در جهت انتخاب گزینه ای مناسب، و یا اجرای، ساختمانی اصولی. }

 

شهرک ساحلی خزر شهر کجاست؟ قیمت و خرید ویلا در شهرک خزر شهر

 آشنایی با شهرک برند، و خرید و قیمت ویلا در شهرک برند

همه چیز در مورد پلان باز در ویلا

همه چیز در رابطه با تفاوت های بازسازی و نوسازی ویلا در شمال

هر آنچه باید در مورد ویلای کلنی و خرید و فروش آن بدانید

ایده و راهکار، ایجاد ویلای سازگار با محیط زیست

آیا ملک اوقافی در شمال بخریم؟