یکی از بهترین ویلاها که در شمال کشور خصوصا در طبیعت بکر و زیبای مازندران وجود دارد؛ ویلا باغ می باشد.  ویلا باغ گران قیمت ترین نوع ملکی است که در مازندران بالاترین قیمت را دارد زیرا این ویلاهای از متراژ بالاتر با امکانات بیشتری برخوردار است. هرچه ویلاباغ مجهزتر باشد دارای قیمت بیشتری می باشد.

زندگی بهشتی در یک ویلا باغ را حتی با تصور آن می توان حس نمود. زیرا این محیط به تنهایی قادر است همه ی امکانات تفریحی را برای شما فراهم آورد و اگر نیاز به مواد غذایی و ... نباشد دلیلی نخواهد بود ک از آن خارج شوید!

 

خرید ویلاباغ در شمال

 

همه چیز درباره ویلا باغ در شمال

شاید در باور عموم ویلاهای همکف یا همان فلت که در یک طبقه در یک زمین با حیاط کوچک ساخته می شود، ویلاباغ می پندارند. در حالیکه ویاباغ به فضایی با متراژ بزرگ حداقل 1000 متر مربع می گویند که در آن یک ساختمان ویلایی مستقل و در اطراف آن درختان میوه ده وجود دارد و در هر جای از این ویلا با امکانات تفریحی همچون استخر، آلاچیق و... مزین شده است.

این نوع ویلاباغ ها، ساختمان اصلی آن به صورت ویلا نمامدرن یا ویلا نمارومی با طراحی نئو کلاسیک یا مدرن معماری شده اند که البته این موضوع چندان باعث تفاوت قیمت نمی شود بیشترین چیزی که ویلاباغ را از سایر ویلای شمال کشور متمایز می سازد، متراژ فضای سبز آن است که یک فضای بکر و مستقل و جنگلی برای ساکنان آن فراهم می آورد. شاید عموما بنای ساختمانی ویلاهای این ویلاباغ ها از نوع همکف یا کفی باشد اما نمی توان گفت اگر بنایی دوبلکس یا نیم پیلوت در این نوع باغ ها ساخته شود آنرا از حالت ویلاباغ در می آورد. اتفاقا در این نوع ویلاباغ ها به دلیل نامحدود بودن فضا برای ساخت مهندسان می توانند هر نوع ایده ای برای بنای آن اجرا کنند.

 

امکانات ویلا باغ

ویلاباغ هایی که در حال حاضر به فروش میرسند شاید به دلیل بالا بودن هزینه ها برای اجرای امکانات و در نهایت بالا رفتن قیمت ویلا، خیلی از امکانات را در ویلاباغ اجرا نکنند و به عهده ی صاحب جدید ویلا بگذارند. و یا شاید خودتان بخواهید زمینی شهرکی یا با کاربری زراعی بخرید و در آن به ساخت ویلاباغ طبق سلیقه و خواسته ی خودتان بپردازید.

خوشبختانه به دلیل داشتن فضای بزرگ و مستقل می توانید در هر زمان که بخواهید هر نوع تغییراتی در ویلاباغ خودتان ایجاد کنید یا یک مجموعه جدید به آن اضافه کنید.

 

خرید ویلاباغ در شمال

 

امکانات رایج ویلاباغ در شمال

 

آلاچیق:

سازه ی آلاچیق نه تنها در ویلا باغ بلکه در سایر ویلاهای شمال کشور که حتی حیاط کوچکی دارند، ساخته می شوند. آلاچیق این امکان را به ساکنان ویلا می دهد که از هوای تازه و بکر شمال نفس بکشند و در هر آب و هوایی که مایل بوده اند از فضایی باز  و با پوشش سقف استفاده کنند. اما در ویلاباغ می تواند آلاچیق را با هر نوع سازه ایی که می خواهید در هر اندازه و متراژی که مدنظرتان است به اجرا در بیاورید. حتی می توان به دلیلی بزرگ بودن فضای آلاچیق در آن به طراحی بار، آتشگاه و یا سیستم های گرمایشی و سرمایشی پرداخت. هر چه سازه ی آلاچیق لاکچری تر و امکانات آن بیشتر باشد باعث اثرگذاری بر ارزش و قیمت نهایی فروش ویلا می شود.

 

استخر، جکوزی، سرسره ی آبی:

 

استخر و جکوزی زمانی که در یک ویلا قرار داشته باشد، آن ویلا در رسته ی ویلاهای لاکچری شمال قرار می گیرد. از آنجایی که بیشتر افراد در زمان تعطیلات به شمال و ویلا می روند و می خواهند در هوای گرم تابستان تنی به آب بزنند. قطعا شلوغی ساحل شمال آدم را منصرف می کند. داشتن یک استخر خصوصی هم از لحاظ مستقل بودن و هم از لحاظ بهداشتی بودن از امکانات ویژه یک ویلا به شمار می رود. جکوزی نیز که به خودی خود از بسیاری از بیماری ها جلوگیری کرده و بعضی از امراض پوستی و استخوانی را درمان می کند.

در بعضی از ویلاباغ ها شاهد دو نوع استخر هستیم، یکی استخر سرپوشیده که در فضای داخلی ساختمان قرار دارد و دیگری استخر فضای باز که ممکن است طراحی آن به سبکی باشد که بتوان در چهار فصل از آن استفاده نمود.

 از امکانات ویژه ی دیگری که یک استخر می تواند داشته باشد، سرسره ی آبی است! برای اینکار معماران با ایجاد یک سرسره از طبقه ی بالای ساختمان و با ایجاد یک استخر در جلوی ساختمان فضایی مفرح برای بازی و تفریحات هیجان انگیز ایجاد می کند.

 

خرید ویلاباغ در شمال

 

 

آب نما:

زمانی که درب حیاز باز می شود اینکه آبنما را در جلوی حیاط ببینید که فواره ی آن روشن است و آب آن به داخل یک رودخانه ایی که با هنر دستان معماران ایجاد شده است، یک تصور بهشتی  است که می توان به راحتی آنرا در فضای ویلاباغ اجرا نمود. در واقع آبنماها و ایجاد رودخانه، تداعی کننده طبیعت و فضای بکر آبشارها و آبگیر هایی است که در جنگل ها و مناظر طبیعی دیده می شوند.

 

سالن بازی و ورزش:

اکثر ویلاباغ هایی که متراژ بزرگ و امکانات ویژه دارند می تواند در آن سالن بازی و باشگاه یافت. فضای ورزشی مانند زمین فوتبال، یا والیبال در فضای آزاد یا سالن بیلیارد و سایر آیتم های بازی ویژه بزرگسالان و کودکان در آن می توان یافت. ارموزه برای بسیاری از افراد ورزش روزانه در اولیت قرار دارد و نمی خواهند زمانی که به تعطیلات می روند در فضای خارج از ویلا سپری کنند. از این رو با گذاشتن چند دستگاه ورزشی مانند تردمیل، دوچرخه ثابت و.. با چشم انداز درختان و فضای سبز امکان ورزش کردن را برای افراد فراهم می آورد.

 

خرید ویلاباغ در شمال

 


اگر می خواهید با قیمت مناسب و کمی ارزان تر به خرید ویلا در شمال بپردازید؛ تیم ویلا دنیز سه شهر آمل، محمودآباد و چمستان را به عنوان ارزان‌ترین شهرهای شمالی برای خرید باغ ویلا معرفی می‌کنند. به علاوه دسترسی به این شهرها حتی در شلوغ‌ترین روزهای سال نیز سهل و ساده است که سبب می‌شود جدی‌تر از قبل به خرید باغ ویلا در چمستان یا دیگر شهرهای مازندران بیندیشیم. برای اطلاعات بیشتر به قسمت تماس با ما مراجعه نمائید.

 

 

مقالات پیشنهادی سایت ویلا دنیز:

 

چگونه میتوانم ویلا یا زمین خود را برای فروش قیمت گذاری کنم؟

 

جنگل عالی کیا سلطان کجاست؟

 

چگونگی بازسازی ویلای قدیمی در شمال

 

فونداسیون چیست

 

چگونه مانند یک متخصص ویلای شمال خود را اکسسوریز کنیم

 

هشت نکته برای خرید مبلمان فضای باز برای ویلا

 

فناوری خانه هوشمند چیست و کاربرد آن در ویلا چیست

 

طراحی سقف استخر ویلا و مهمترین نکاتی که باید بدانید

 

دکوراسیون تراس و بالکن ویلا را برای فصل پاییز آماده کنید

 

ارزان‌ ترین روش‌ هایی که دکوراسیون اتاق شما را تغییر می‌ دهند

 

خرید ویلا با انشعابات اصلی و انواع انشعابات

 

زیبا سازی ویلای شمال با ایده‌ های جذاب و ارزان قیمت

 

طراحی دکوراسیون داخلی مدرن برای داشتن خانه‌ ای شبیه به قصر