امروزه سرمایه گذاری در شمال کشور برای بسیاری از افراد یک امر ضروری گشته است و گاها برای این که به این هدف دست یابند بدون هیچ دقت و یا اطمینانی و بر حسب دستیابی به این امر، اقدام به معامله می نمایند، و این اوضاع باعث شده بسیاری از افراد سودجو ویلاهایی با برچسب ویلای ارزان، به فروش برسانند، و قابل ذکر است با توجه به افزایش درصد خرید و فروش ویلا و‌ زمین در شمال، استان مازندران به یکی از  پرطرفدارترین مناطق سرمایه‌گذاری در حوزه مسکن تبدیل گشته است، و همچنین باید به این نکنه اشاره کرد، قیمت‌ ویلا در شمال، در بسیاری از مناطق مازندران، با توجه به عواملی همچون: سن بنا، امکانات و هوشمند سازی ویلا، نوع سبک، و دکوراسیون داخلی، دسترسی جاده ای ، موقعیت مکانی و ... ‌متفاوت می باشد، و عدم وجود این ویژگی ها باعث‌ پیدار گشتن ویلاهای ارزان تر نسبت به سایر بناها است.

 

 سرمایه گذاری در شمال

 

 



•• دلایل ارزان بودن برخی ویلای شمال ••



  

 

این تصور در باور بسیاری از عموم مردم  وجود دارد که، خرید و فروش ویلا، ملک و دیگر مستغلات در حوزه بازار مسکن، با معیارهایی چون ارزان و یا گران بودن سنجیده می شود، و چنانچه این برچسب ها بر روی معاملات قرار گرفته باشند، ویلا، زمین و ... بی ارزش یا ارزشمند خواهند بود، در حالیکه باید بیان داشت، عوامل و معیارهای ذکر شده گاها دارای توجیح و یا دلایل قابل قبول می باشند، همچنین در کنار این این موضوع بیان شده، عوامل و ویژگی های دیگری همچون:

 

* وجود بسیاری از محلات و روستاهای واقع در شهرهایی همانند، چمستان، محمودآباد، رویان، نور و ... کمک کننده افراد در خرید ویلا ارزان تر نسبت به سایر مناطق می باشند، و باید اشاره داشت در تمام معاملات راه حل هایی برای مدیریت و سرمایه گذاری وجود دارد که، دریافت تسهیلات و یا خرید ویلا اقساطی، در ضمره این انتخابات وجود دارد، و در انتها تمام این موضاعات بحث شده، نیازمند یک مشاور و یا کسب اطلاعات گسترده و جامع می باشد. 

 

* خرید و فروش در برخی از فصل های خاص سال، می تواند بر میزان قیمت ها تأثیرگذار باشد، همچنین اوضاع اقتصادی، و نوسات و رکود حاکم بر بازار مسکن، در میزان قیمت گذاری و ارزان یا گران بودن ویلا، و ... موثر است.

 

 

* امکانات و ویژگی های یک گزینه انتخابی، موثرترین گزینه در قیمت است، برای مثال: بناهایی که داری استخر، روف گاردن و ... هستند به طبع ارزشمندتر می باشند، و چنانچه متقاضیان قصد سرمایه گذاری ارزان هستند، توصیه می شود ویلاهایی بدون امکانات هوشمند و ویژگی های ذکر شده را انتخاب نمایند.

 

* از دیگر ویژگی های ویلاهای قیمت مناسب، می توان به محلات و روستاهایی اشاره کرد که، انبوه سازان و اجرا کنندگان به سبب برآورده کردن رویای خرید ویلای بسیاری از متقاضیان و یا سودآوری بیشتر، به اجرای آن پرداخته اند، زیرا ویژگی هایی همچون عدم دسترسی آسان، مشکل در انشعابات، نبود امکانات رفاهی و خدماتی کامل، عدم امنیت بالا و ... در این امر موثر است.  

 

 

* امروزه تورم و نوسانات قیمتی باعث شده، هزینه های ساخت و ساز افزایش یابد و در نتیجه در قیمت فروش هم تاثیرگذار می باشد، از این رو متقاضیان به جهت سرمایه گذاری و افزایش اندوخته مالی، و همچنین برای تحقق بخشیدن، رویای خرید باغ ویلا و ویلا، به سراغ بناهایی با قدمت چند ساله می روند، و یا گاها با فکر اقتصادی به این املاک روی می آورند، زیرا با بازسازی و تعمیرات، میتوان به عنوان اسکان به مسافران و یا گردشگران اجاره داد، و به قول معروف با یک تیر دو نشان زد.

 

خرید ویلا جنگلی، ویلا ساحلی و یا خرید ویلا کوهستانی، همواره در بازار مسکن طرفداران خاص خودرا داراست، از این رو میتوان اینگونه ویلاها، با شرایط ذکر شده در  قیمت ارزان تر خریداری کنید.

 

 ارزان بودن مسکن

 

 



•• نکات مهم، قبل از خرید ویلا ارزان قیمت ••



 

 

مهمترین نکته برای تمامی معاملات بخصوص ارزان قیمت، بحث سند و مالکیت اصلی است که می بایست در هنگام معاملات، مورد بحث و بررسی قرار گیرد، زیرا در صورت سهل ­انگاری ممکن است سرمایه مالی از بین رفته و یا دچار مشکلات قضائی قرار بگیرید. 

 

•  متراژ و مساحت گزینه انتخابی و ثبت در اسناد موجود، همواره باید در طی انجام معاملات مورد نظر داشت، و همچنین نوع کاربری و ... را از اهالی و مشاوران بومی منطقه مورد پرس­ و جو قرار دهید.

 

• وجود مشکلات موروثی و عدم وجود انشعابات آب_برق_گاز املاک ویلا دنیز کمک و مشاوره دریافت نمائید.

 

همانطور که در این مبحث بیان شد، خرید ویلا ارزان در شمال یکی از پر طرفدارترین معاملات ملکی می باشد، شمال به دلیل مزیت ­هایی که نسبت به سایر مناطق کشور دارد، همواره مورد توجه و استقبال اکثر متقاضیان از سراسر کشور می باشد، چنانچه شما هم تمایل به سرمایه گذاری دارید، و امروزه به دلیل چرخه ی اقتصادی از این معاملات دور مانده اید، اما باید به شما بزرگواران بیان داشت که، می­توانید با اندوخته مالی فعلی خودتان  هم صاحب یک ویلای نقلی و ارزان تر شوید، زیرا امکاناتی همچون خرید ویلا ارزان شمال به صورت نقدی و اقساطی امکان پذیر است.

حال اگر قصد خرید ویلا در شمال کشور را دارید، ما به عنوان مشاوران املاک ویلا دنیز در جهت کسب اطلاعات و آگاهی بیشتر در این راه به شما کمک رسان هستیم، تا بتوانید معامله‌ای امن و مطمئن را تجربه کنید.

 

نکات مهم معامله

 

:: لینک پیشنهادی ::

همه چی در مورد پلان باز در ویلا

اصول و قوانین حقوقی خرید و فروش ملک

چرا خرید باغ ویلا در شمال؟

مزایای خرید ویلا در شمال و نزدیک ترین شهرهای مازندران به تهران