خیلی از افراد خصوصا پایتخت نشینان که در شهرهای شلوغ و با آلودگی هوا و صوتی دست و پنجه نرم می کنند می خواهند تعطیلات را در جای خلوت با طبیعت بکر و بدون سروصدا بگذرانند. زمانی که به شمال کشور خصوصا استان مازندران و در قسمت غربی آن از رامسر تا آمل سفر می کنند و با طبیعت آن انس می گیرند دلشان می خواهند، در این منطقه مکانی را برای اقامت دائم داشته باشند تا از هر فرصتی برای گذراندن تعطیلات و اوقات فراغت از آن استفاده کنند.

اما در این اوضاع اقتصادی، و با توجه به افزایش روز افزون قیمت بازار مسکن در همه جای ایران، خصوصا ویلا در شمال باعث شده تا قدرت خرید مردم برای خرید ویلا در شمال کاهش یابد. با وجود بالا رفتن قیمت همه چیز از جمله مصالح ساختمانی، درآمد مردم ایران هیچ تغییری نکرده و قدرت مردم بسیار کاهش یافته است. از طرف دیگر قیمت مسکن با جهت و با شیب بالا تغییر کرده است. برای مثال در عرض یکماه قیمت هر متری 1 میلیون تومان به متری 5 میلیون تومان تغییر کرده است.

بنابراین خیلی از متقاضیان خرید ویلا در شمال، از این نوع خرید منصرف شده اند و برای گذراندن تعطیلات در شمال به اجاره ویلا می پردازند.

 

خرید ویلا در شمال یا اجاره ویلا در شمال

 

بازار داغ اجاره ویلا در شمال

برای خرید ویلا در شمال، حداقل در سال 1401 باید مبلغ 1 میلیارد و 500 میلیون تومان در نظر داشته باشید. با این مبلغ می توان یک ویلا نوساز همکف با متراژ پایین در یک منطق ه و روستای جنگلی در چمستان به صورت اقساطی خریدار نمایید. در بسیاری از اوقات باید مبلغی را برای اینکه ویلا را طبق سلیقه خود در بیاورید، و بسیاری از قسمت های آن را با کابینت و کمد و... پر کنید یا هزینه ای را برای نقل و انتقال سند ویلا در نظر بگیرید که شاید قیمت تمام شده ی خرید آن ویلا تا 2 میلیارد تومان تمام شود. که قطعا برای بسیاری از افراد در این اوضاع اقتصادی خرید ویلا در شمال امکان پذیر نیست.

با خرید ویلا می توان به شمال هر زمان که بخواهید حتی نصف شب بدون اینکه دغدغه ی مکان برای اسکان داشته باشید، سفر کنید. اما به هر حال به دلیل همین اوضاع اقتصادی که نمی توان رویایی سفر به شمال و جنگل و ساحل آن صرف نظر کرد.

ولی اجاره ی ویلا در شمال نیز مزایایی دارد که نمی توان از آن چشم پوشی کرد برای مثال، با اجاره ی ویلا دیگر محدود به یک نقطه ی جغرافیایی در شمال شد و می توان هر دفعه در یکی از طبیعت یا شهر آن به اجاره ویلا بپردازید. در خرید ویلا ما فقط یک انتخاب داریم. انتخابی که باید آن را در حاشیه دلایل اصلی خرید ملک قرار دهیم و ممکن است از رویاهای ما دور باشد. اما در اجاره ویلا حتی به صورت آنلاین با دیدن تصاویر، شبیه‌ترین گزینه را به تصاویر رویایی خود رزرو می‌کنیم و هر چند روز یا ماه که دلمان خواست در آن اقامت می‌کنیم. با این شیوه هر فصل یک مکان را می توانیم انتخاب کنیم.

 

خرید ویلا در شمال یا اجاره ویلا در شمال

 

حتی می توان گفت اجاره ویلا خیلی اقتصادی‌تر از خرید ویلاست. حتی اگر هر روز از سال را در لوکس ترین ویلایی که اجاره کرده‌اید زندگی کنید، مثلا شبی 4 میلیون تومان باز نسبت به خرید ویلا مقرون به صرفه خواهد بود. علاوه بر این، می‌توانیم نقاط مختلفی را با تفریحات متنوعی برای اجاره ویلا در نظر بگیریم با آگاهی از این موضوع که کیفیت ویلا تضمین شده و از نظر اقتصادی هم در هیچ حالتی ضرر نخواهیم کرد. برای مثال شما با 2 میلیارد تومان شاید بتوانید یک ویلا نیم پیلوت بدون استخر بخرید، و در سال شاید ماهی چهار روز به ویلایتان سر بزنید حتی بسیاری از افراد کمتر از این مقدار در ویلایشان حضور می باند، اگر ویلایتان شهرکی باشد حتی در زمان عدم حضور باید هزینه شارژ نگهبانی و تعمیر و نگهداری و... را بپردازید. اما با اجاره ویلا در شمال می توانید هر دفعه یک ویلای استخردار با چشم اندازی متفاوت و با امکاناتی مختلف ااره نمایید و لذت ببرید.

تنوع اقلیم‌های ایران نیز اجاره ویلا را منطقی‌تر می‌کند. به عنوان مثال اغلب ما ترجیح می‌دهیم در فصل سرد سال به جایی گرم سفر کنیم و از آفتاب ملایم زمستان لذت ببریم. برای این منظور ما امکان اجاره ویلا در مناطق ساحلی را انتخاب کنیم. یا در تابستان دوست داریم در ییلاقات و یا مناطق جنگلی مازندران آن را انتخاب کنیم.

 

خرید ویلا در شمال یا اجاره ویلا در شمال

 

 

اگر به دنبال خرید ویلا با صرفه ی اقتصادی با قیمت پایین و به صورت اقساطی هستید می توانید از تیم ویلا دنیز کمک بگیرید. تیم مشاوران ویلا دنیز، با سالها تجربه و خدمت آماده ارائه مشاوره رایگان در این خصوص است.

برای کسب اطلاعات بیشتر به قسمت تماس با ما مراجعه نمائید.

 

خرید ویلا در شمال یا اجاره ویلا در شمال

 


مقالات پیشنهادی سایت ویلا دنیز:

پیش فروش ویلا در شمال مزایا و معایب

چطور ویلا و زمین خود را در سایت ویلادنیز به فروش برسانیم؟

مقایسه ویلا ساحلی با ویلاهای جنگلی؛ مزایا و معایب آن

چندر محله آمل کجاست؟پتانسیل سرمایه گذاری و خرید ویلا در چندر محله

هیچ وقت خرید ویلا در شمال آرزوی محال نیست

قبل از خرید ویلا کلنگی در شمال، این موارد را بررسی کنید

چک لیست‌ هایی برای خرید ویلا نوساز در شمال

مزایا و معایب ویلا استخردار در شمال چیست؟

جاذبه های دیدنی شهر نور و خرید ویلا در نور

نکات مهم در خصوص ساخت استخر و خرید ویلا استخر دار

شهر امیردشت کلار آباد کجاست؟ و خرید ویلا در شهرک امیردشت

هر آنچه که درباره ی شهرک ساحلی دریاکنار باید بدانید

شهرک ساحلی خانه دریا کجاست؟ و خرید ویلا در شهرک خانه دریا

شهرک ساحلی ایزدشهر را بهتر بشناسیم، خرید ویلا در شهرک ایزدشهر