ویلا فورلکس چیست؟

ویلا ها در شمال کشور از نظر تعداد طبقات به چند دسته تقسیم می شود که رایج ترین آنها یک طبقه یا همکف، دو طبقه، نیم پیلوت، تریبلکس و فورلکس می باشد. ویلا فورلکس در 4 طبقه به اشکال مختلف در شمال کشور دیده می شود. این نوع ویلا که اخیرا توجه بسیاری از سرمایه گذاران و سازندگان ویلا را به خود جلب کرده است، امکانات بیشتر را در اختیار صاحب ویلا قرار می دهد و این باعث می شود کیفیت زندگی بهتری را در آن تجربه کنند.

زیرا ویلا فورلکس در چهار طبقه ساخته می شود، که قطعا هر طبقه دارای اتاق خواب، سرویس بهداشتی و تراس و... می باشد. این موضوع باعث می شود افرادی که جمیعت بیشتری دارند و در عین حال یک ویلای لاکچری با فضای بیشتری خریداری کنند ویلای فورلکس مناسب انهاست. حتی به دلیل همین موضوع بسیاری از افراد با بستگان خود به صورت شریکی به خرید این نوع ویلا می پردازند که با یک تیر چند نشان بزنند.

همچنین به دلیل اینکه در سال های اخیر برای تقاضا برای خرید ویلا در شمال بسیار بالا رفته است، زمین های قابل سکونت کمی برای عرضه وجود دارد، با ساخت ویلا فورلکس در یک زمین 200 متری باعث می شود با وجود متراژ کم بنا، فضای بیشتر و کاربردی تر در اختیار داشته باشیم. یعنی از زمین نهایت بهره را ببریم. در واقع ساخت ویلا فورلکس به کمک حفظ محیط زیست آمده است تا زمین های جنگلی مازندران برای ساخت ویلا تخریب نشوند.

 

خرید ویلا فورلکس در شمال

 

از دلایلی که باعث شده ویلا فورلکس در شمال کشور لاکچری محسوب شود، نما مدرن و چشم انداز آن است. به دلیل اینکه ارتفاع زیادی دارد هم نمای آن جذابیت خاصی را در چشم ببینننده ایجاد می کند و هم اینکه باعث می شود به طبیعت اطراف چه جنگلی و چه ساحلی چشم انداز بینظیری داشته باشد و حتی یک ویو ابدی برای شما رقم بزند.

 

پس با خرید ویلا فورلکس در شمال می توانیم از چهار طبقه فضای با کیفیت در آب و هوای مطبوع شمال بهره­ مند شویم. این فضای بیشتر با در اختیار گذاشتن امکاناتی از جمله حمام و سرویس بهداشتی مجزا برای هر طبقه، تعداد اتاق های بیشتر، پارکینگ های متعدد، روف گاردن در طبقه آخر، استخر و سونا و جکوزی و ... کیفیت بالای زندگی در شمال ایران را در اختیار خریداران ویلا فورلکس در شمال قرار می دهد.

 

همچنین با توجه به ویژگی های خاص ویلا فورلکس، که گفته شد؛  می توان با یک سرمایه گذاری هوشمندانه، ارزش دارایی خود را طی چند سال آینده، چند برابر کنید. خرید ویلا فورلکس در شمال، به شکل های گوناگون می تواند برای ما سود آور باشد. هم می توان با خرید ویلا و فروش ویلا در شمال در سال های آینده، از ارزش افزوده ناشی از افزایش قیمت ویلا در شمال بهره ببرید. هم خرید ویلا و اجاره آن به مسافرین و ... است که با هماهنگی با مشاورین محلی می توانید یک درآمد قابل اطمینان ایجاد کنید. با توجه به لاکچری بودن ویلا فورلکس در شمال، این نوع از ویلا همیشه مشتریان خاص خود را دارد.

 

 خرید ویلا فورلکس در شمال

 

 

هزینه های تعمیر و نگهداری ویلا فورلکس در شمال

 

شما در خرید ویلا فورلکس در شمال چه نوساز، چه کلنگی و چند سال ساخت یا نیمه کاره بخرید، می دانید یک سری هزینه ها برای اینکه آن ویلا را به سلیقه خود درآورید نیاز می باشد.

برای مثال با اینکه ویلایی نوساز می خرید، اما باید برای قابل سکونت کردن ویلا و اینکه ویلا را طبق سلیقه خود در بیاورید، نیاز به اعمال تغییرات یا اضافه کردن بخش هایی به ویلا دارید. برای مثال شاید کابینت ها، رنگ اتاق خواب ها را عوض کنید. یا شاید سیستم امنیتی را برای ویلا در نظر بگیرید. و حتی بخش هایی مانند استخر، آلاچیق، روف گاردن و.. را تجهیز کنید.

 

همچنین همانطور که می دانید شمال دارای هوایی با رطوبت بالا می باشد. و رطوبت نیز طول عمر مصالح ساختمانی را پایین می آورد. در نتیجه باید سالانه مقداری هزینه برای تعمیر و پوسیدگی تاسیسات و مصالح ساختمانی ویلا نماسنگ و یا ویلا نمامدرن انجام دهید. برای مثال ممکن است لوله های بیرونی در گذر زمان دچار پوسیدگی شود. یا دیوارهای داخلی ساختمان نم گرفته شود. و یا سنگ های نمای بیرونی کنده شوند. در نتیجه برای مقاوم سازی این موارد ذکر شده باید هر چند سال مقداری بودجه کنار بگذارید.

 

خرید ویلا فورلکس در شمال

 

مسئله دیگر هزینه آب و برق و گاز است. این هزینه ها برای هر ویلایی وجود دارد و فقط مختص به ویلا فورلکس نیست. و بسته به اینکه چقدر در ویلایتان حضور پیدا می کنید و از مشاعات آن بهره برداری می نمایید متفاوت است. البته می توان هزینه مالیات و عوارض شهرداری و بیمه کردن ویلا را به آن اضافه نمایید.

 

این را بدانید جزء جدا نشدنی ویلا در شمال، طراحی فضای سبز بصورت باغ یا باغچه می باشد. باغ ها در فضای بیرون ویلا یا روف گاردن در داخل ویلا نیازمند نگهداری تخصصی می باشد. و از آنجا که شاید زمان زیادی نتوانید در ویلایتان حضور یابید، باید رسیدگی آن را به باغبان بسپارید. همچنین هر نوع درخت و گل و گیاهی که می کارید، نیاز به کود، سم، هرس دوره ای و پاکسازی علف های هرز می باشد. که باید از مهندسان و افراد مخصوص به این حوزه  کمک بگیرید؛ که نیاز به هزینه دارد.

 

اگر ویلای فورلکسی که خریداری می کنید در داخل شهرک ویلایی باشد، به دلیل اینکه اکثر ویلاهای شهرکی توسط انبوه سازان و به یک شکل ساخته می شوند، و برای کمتر شدن هزینه ها از مصالح با کیفیت به نسبت پایینی استفاده می کنند. باید برای ارتقای ویلای خود هزینه هایی کنار بگذارید.

همچنین ویلاهای شهرکی شاید دارای نگهبانی و کنتور آب و برق گاز مشترک باشند. بنابراین باید بصورت ماهیانه هزینه اشتراک خود را بپردازید. و موضوع مهم دیگر در ویلاهای شهرکی اینکه اگر تغییری در فضای مشترک با همسایگان ایجاد گردد؛ همه ی صاحبان ویلا باید به صورت مساوی هزینه ی برآورد شده را بپردازند.

 

 خرید ویلا فورلکس در شمال

 


مقالات پیشنهادی سایت ویلا دنیز:

پیش فروش ویلا در شمال مزایا و معایب

چطور ویلا و زمین خود را در سایت ویلادنیز به فروش برسانیم؟

مقایسه ویلا ساحلی با ویلاهای جنگلی؛ مزایا و معایب آن

چندر محله آمل کجاست؟پتانسیل سرمایه گذاری و خرید ویلا در چندر محله

هیچ وقت خرید ویلا در شمال آرزوی محال نیست

قبل از خرید ویلا کلنگی در شمال، این موارد را بررسی کنید

چک لیست‌ هایی برای خرید ویلا نوساز در شمال

مزایا و معایب ویلا استخردار در شمال چیست؟

جاذبه های دیدنی شهر نور و خرید ویلا در نور

نکات مهم در خصوص ساخت استخر و خرید ویلا استخر دار

شهر امیردشت کلار آباد کجاست؟ و خرید ویلا در شهرک امیردشت

هر آنچه که درباره ی شهرک ساحلی دریاکنار باید بدانید

شهرک ساحلی خانه دریا کجاست؟ و خرید ویلا در شهرک خانه دریا

شهرک ساحلی ایزدشهر را بهتر بشناسیم، خرید ویلا در شهرک ایزدشهر